27 Mayıs 2020 Çarşamba

Hayallere Giden Yolun Keşfedilmesi

Yıllar geçti ancak içimdeki oyun yapma tutkusu asla bitmedi. 17 yaşımda bir yazılım dili öğrenmeye karar verdim. C++ ile başlamıştım. Kesinlikle en zoruyla.

İlk başta bunun kötü bir fikir olduğunu düşündüm. Ancak daha sonra kitap ve eğitim seti satın aldım. İnternetten de faldalanarak 2 sene içerisinde yüzlerce konsol uygulaması geliştirdim ve konsol üzerinde çalışan düzinelerce oyun. Günden güne algoritma kurma mantığını daha iyi anladım. Bu işten gerçekten çok fazla derecede keyif alıyordum. Ancak hala hedefime çok uzaktım. Gerçek bir oyun geliştirmek için tüm bunların daha bir başlangıç olduğunun farkındaydım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rocket Control

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DefaultCompany.RocketControlGame&hl=tr&gl=US Duvarlara çarpmadan roketi bitiş alan...