28 Mayıs 2020 Perşembe

Bir Adım Daha Atmak İçin Yeni Arayışlar

C++ dilinde konsol uygulaması geliştirmek güzeldi. Eski telefonlarda oynadığımız yılan oyununu bile konsol üzerinde yapmıştım. Fakat yeterli değildi. Grafiklere ihtiyacım vardı. C++ dilinin çeşitli kütüphanelerine daldım. Ancak anlamıştım ki C++ dili güçlü olmasına karşın eski, haliyle ilkel bir dildi. Benim amacıma ulaşmam için daha pratik bir şeylere ihtiyacım vardı. Ufak bir araştırmadan sonra Java dilini öğrenmeye karar verdim.

1 adım daha ileri gitmiştim. Sekreter olarak çalıştığım sırada. İş yerinde kullandığım bilgisayarda yaptığım çalışmalarla ekrana çizgiler çizdirip dikdörtgenlerden, karelerden ve dairelerden oyunlar yapmaya başlamıştım. Bu duygu olağanüstüydü. Bolca boş zamanım oluyordu ve iş yerinde yazılım çalışmak bana büyük bir zaman avantajı sağlıyordu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rocket Control

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DefaultCompany.RocketControlGame&hl=tr&gl=US Duvarlara çarpmadan roketi bitiş alan...