28 Mayıs 2020 Perşembe

Tavsiylerin Değerlendirilmesi

İş yerinde yaptığım çalışmaları gören bilgi işlem görevlisi yaptıklarımdan etkilenmişti. Ve bana C# ve SQL öğrenmemi tavsiye etti. Bu konuda bir işe başlamak istersem bu dilleri bilmemin çok önemli olduğu söyledi. Bende tavsiyesine uyarak C# dilini öğrenmeye başladım.

Bildiğim yazılım dillerine çok benziyordu. Bu yüzden öğrenmem hiç de zor olmadı. Visual Studio ile SQL ve C# kullanarak çalıştığım iş yeri için pazarlamacıların bilgilerini tutan, yeni kayıt yapılabilen, kayıtkarı düzenleyebilen ve kayıtların silinebildiği basit ve pratik bir program yaptım. Bu program benim o iş yerindeki işlerimi kolaylaştırıyordu. Ancak istediğim şey tam olarak bu değildi. Gerçek bir oyun geliştirmek benim en büyük hayalimdi. Bu çalışmadan sonra oyun yazmaya devam etmek istiyordum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rocket Control

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DefaultCompany.RocketControlGame&hl=tr&gl=US Duvarlara çarpmadan roketi bitiş alan...