29 Mayıs 2020 Cuma

Hedefe Giden Son Adım

2019 yılının ilk aylarında Unity programını duydum. Doğrusu ilk başta bana biraz hazırcılık gibi gelmişti. Bu yüzden öğrenme taraftarı olmamıştım. Biraz araştırma yaptıktan sonra işlerin hiçte sandığım gibi olmadığını ve Unity'nin bazı profesyonel şirketlerin bile kullandığı iyi bir oyun motoru olduğunu anlamıştım. Sandığım gibi çok basit bir araç değildi. Yapılan işleri gördüğümde aşırı heyecanlanmıştım. Hemen bu aracı öğrenmeye karar verdim ve önceden eğitimini aldığım C# dilini Unity oyun motorunda kullanarak oyun geliştirmeye başladım. İlk oyunumu yaptığımda hele ki bu oyunu kendi telefonumla oynadığımda gerçektende gözlerime inanamadım. Sonunda gerçek bir oyun yapmıştım! Bu ilk oyunu takip eden küçük projelerden sonra bunu profesyonel olarak yapmaya karar verdim ve Bames Games'i kurdum. Bu sayede yaptığım oyunları oynayan birileri olacak. Çocukluğumdan beri hayalini kurup durduğum şey işte tamda buydu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rocket Control

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DefaultCompany.RocketControlGame&hl=tr&gl=US Duvarlara çarpmadan roketi bitiş alan...